کد بارش قلب


باز سما باخنده - زلال وروان چون آب
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زلال وروان چون آب
این وبلاگ، خونه ی تنهاییمه
قالب وبلاگ
لینک دوستان

بوق بوق بووووووووووووووووووق

برین کنار که من اومدم

از راه دور اومدم چ....خب بیخیال بگذریم.سلام حالتون خوبه؟دماغها چاغه؟؟؟

من برگشتم بازتا دوباره به وبلاگ صفا بدم .چند وقتی دمق بودم آپ هام شاد نبود ولی از این به بعد باهمراهی شما شاد شاد میشیم

بیاموزیم اگر کسی یادمان نکرد یادش کنیم شاید او تنهاتر از ما باشد.

یادت ای دوست بخیر ، بهترینم خوبی؟ خبری نیست زتو! دل من میخواهد که بدانی بی تو دلم اندازه ی دنیا تنگ است ، میسپارم همه ی زندگی ات را به خدا.


[ سه شنبه 91/11/24 ] [ 11:7 صبح ] [ سما ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

سما
سلام.من سما هستم دانشجو ...دختری احساساتی ،خندون ویه نمه شوخ.......
امکانات وب


دریافت کد در بهاربیست

کد تقویم

فال حافظ

دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

نمایش وضعیت در یاهو

کد عکس تصادفی

اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس